ප්‍රධාන ගණකාධිකාරී (මූල්‍ය කළමනාකරණ) ශාඛාව


නම
ප්‍රධාන ගණකාධිකාරී
ප්‍රධාන ගණකාධිකාරී (මූල්‍ය කළමනාකරණ) ශාඛාව

ශාඛාවේ කාර්යයන්

අමාත්‍යාංශයේ ආදායම්, වියදම් සහ අත්තිකාරම් ගිණුම් ඇස්තමේන්තු අධීක්ෂණය කිරීම.

වියදම් ගිණුම්, තැන්පතු ගිණුම්, අත්තිකාරම් ගිණුම්, අරමුදල් සහ අනෙකුත් ගිණුම් පිළිබඳ සියලුම මූල්‍ය ගනුදෙනු පිළිබඳ සම්පූර්ණ අධීක්ෂණය.

සියලුම වියදම් සඳහා ගෙවීම් සිදු කිරීම, වියදම් පිළිබඳ පසු විපරම් කටයුතු සිදු කිරීම සහ රාජ්‍ය මූල්‍ය ආයතන විසින් අයවැය ක්‍රියාත්මක කිරීම සමාලෝචනය කිරීම.

අමාත්‍යාංශයේ ව්‍යවස්ථාපිත අරමුදල් කළමනාකරණය.

ගිවිසුම්වලට අනුව විදේශ ආධාර, විදේශ ණය/පරිත්‍යාග ලැබීම් සහ වියදම් අධීක්ෂණය කිරීම.

මූල්‍ය නීති සහ රෙගුලාසි සහ භාණ්ඩාගාරයේ අනෙකුත් චක්‍රලේඛවලට අනුව වාර්ෂික විසර්ජන ගිණුම් සහ අනෙකුත් ගිණුම් ඉදිරිපත් කිරීම.

මූල්‍ය ඉලක්ක පිළිබඳ වාර්තා ඉදිරිපත් කිරීම සහ ඒවායේ ප්‍රගතිය කලින් කලට සමාලෝචනය කිරීම.

අමාත්‍යාංශය යටතේ ඇති ආයතනවල කාර්ය මණ්ඩලයට මූල්‍ය පද්ධති ස්ථාපිත කිරීම සහ ඒ පිළිබඳව අවශ්‍ය මාර්ගෝපදේශ නිකුත් කිරීම.

විගණකාධිපතිවරයාගේ විගණන විමසුම් සම්බන්ධීකරණය කිරීම සහ වාර්තා ඉදිරිපත් කිරීම.

රාජ්‍ය ගිණුම් කමිටුවට සහ රාජ්‍ය ව්‍යවසාය කමිටුවට අදාළ වාර්තා ඉදිරිපත් කිරීම.

ගිණුම් කාර්ය මණ්ඩලයේ රාජකාරි කටයුතු අධීක්ෂණය කිරීම.

ලේඛන / බාගතකර ගැනීම්