ශ්රී ලංකාවේ අධ්යාපනික පරිවර්තනය සඳහා වූ අධ්යාපන ප්රතිසංස්කරණ මුලපිරීම්
බාගතකරන්න
ශ්රී ලංකාවේ අධ්යාපනික පරිවර්තනය සඳහා වූ අධ්යාපන ප්රතිසංස්කරණ මුලපිරීම්
ප්රවෘත්ති සහ නවතම යාවත්කාලීන
පාසල් ආගමික අධ්යාපනය ශක්තිමත් කිරීමට නව මොඩියුලර් සහ විධිමත් ඇගයීමේ ක්රමවේද සකස් කිරීමට පියවර ගන්න.
බෞද්ධ උපදේශක මණ්ඩලය දෙවන වරට රැස්වීම අධ්යාපන, උසස් අධ්යාපන හා වෘත්තීය අධ්යාපන අමාත්ය අග්රාමාත්ය ආචාර්ය…
සමානාත්මතාවයෙන් සහ ගුණාත්මකභාවයෙන් පිරි, සියලු දරුවන්ට ප්රවේශ විය හැකි අධ්යාපන පද්ධතියක් ගොඩනැඟීම අපේ අරමුණයි.
– අධ්යාපන, උසස් අධ්යාපන හා වෘත්තීය අධ්යාපන අමාත්ය, අග්රාමාත්ය ආචාර්ය හරිනි අමරසූරිය සමානාත්මතාවයෙන් සහ ගුණාත්මකභාවයෙන්…

මානව සම්පත මෙන්ම භෞතික සම්පත් බෙදීයාමේ විශමතාවයටත් මේ අධ්යාපන ප්රතිසංස්කරණ හරහා පිළිතුරු ලබා දීමට බලාපොරොත්තු වෙනවා.

අධ්යාපන ප්රතිසංස්කරණයේ විෂයමාලා පිළියෙල කිරීමේ පූර්ණ වගකීම ඇත්තේ ජාතික අධ්යාපන ආයතනයට හා අධ්යාපන කොමිසමටයි.

සියලු දෙනා අවබෝධයෙන් ලබා දෙන අදහස් හා යෝජනා අනුව සාධනීය වෙනස්කම් කරමින් දරුවන් වෙනුවෙන් එකමුතුව ඉටුකල යුතු වගකීමක්

අධ්යාපන ප්රතිසංස්කරණය පිළිබඳ ඇතිවන සංවාදවල යෝජනා, චෝදනා අදහස්වලට ඇහුම්කම් දෙමින් වඩාත් ගුණාත්මක ප්රතිසංස්කරණයක් සිදුකරනවා.

වර්තමාන ලෝකය තුළ අපේ ස්වාමීන්වහන්සේලා වෙත පැවරිලා තියෙන ඒ සුවිශේෂි කාර්යය භාර්ය මැනෙවින් ඉෂ්ට කරන්න පුළුවන් විදිහේ අධ්යාපනයක් පිරිවෙන් අධ්යාපනය තුළ ගොඩනගන්න වෙනවා.

නූතන තාක්ෂණික ලෝකය තුළ ස්වයං අධ්යයනයෙන් දැනුමත්, තොරතුරුවල සත්ය, අසත්ය යහපත අයහපත නිවැරදිව තෝරා ගන්නටත් හැකි වගකීම් සහිත පුරවැසියෙක් බිහි කරනවා.

2025.07.24 දින නව අධ්යාපන ප්රතිසංස්රණ පිළිබඳ ව කල් තැබීමේ විවාදයට එක් ව දැක් වූ අදහස්.

නව අධ්යාපන ප්රතිසංස්කරණ පිළිබඳ විවාදයේදී 2025-07-24 දින වෘත්තීය අධ්යාපන නියෝජ්ය අමාත්යවරයා විසින් දක්වන ලද අදහස්

නව අධ්යාපන ප්රතිසංස්කරණ පිළිබඳ විවාදයේදී ජනාධිපති අනුර කුමාර දිසානායක මහතා දැක්වූ අදහස්

2025.07.24 දින ගරු (වෛද්ය) මධුර සෙනෙවිරත්න මහතා නව අධ්යාපන ප්රතිසංස්රණ පිළිබඳ ව කල් තැබීමේ විවාදයට එක් ව දැක් වූ අදහස්

විභාගය සමත් අසමත් බව මත අපි අධ්යාපනය මනින්න අපි පුරුදු වෙලා තියෙනවා.

විෂයමාලා ප්රතිසංස්කරණය හා අධ්යාපන ප්රතිසංස්කරණය යනු එකක් නොව එකිනෙකට වෙනස් කාරණා දෙකක්.

මූල්ය සාක්ෂරතාව ඇති පුරවැසියෙකු බිහි කිරීමට නව අධ්යාපන ප්රතිසංස්කරණ යටතේ අවශ්ය පියවර ගෙන තිබෙනවා.

ආර්ථික විද්යාව හෝ ව්යවසායකත්වය මූල්යමය වටිනාකම්වලින් ඔබ්බට ගොස් මනුෂ්යත්වය හා බද්ධවන විසයන් විය යුතුයි.

රජයේ හා රජයේ අධාර ලබා දෙන සියලු පාසල් වෙත 2025 වර්ෂය සඳහා නිල ඇඳුම් ප්රදානයට අදාළ සහතිකය හුවමාරු කෙරේ.

නව අධ්යාපන ප්රතිසංස්කරණයෙන් සෞන්දර්ය හා ඉතිහාසය විෂය ඉවත් කරලා නැහැ.

දුෂ්කර පාසල් සංවර්ධනය කිරීමේදී හිතවත්කම් මත නොව දිස්ත්රික් සංවර්ධන කමිටුවේ අනුමැතිය ඇතිව පාසල් තෝරාගන්න.

නව අධ්යාපන ප්රතිසංස්කරණයෙන් පාසලෙන් ඉවත්වන සියළු දරුවන්ට රැකියාවකට යන්නත්, උපාධිය හදාරන්නත් අවස්ථාව ලැබෙනවා.

ගුරු විදුහල්පති ස්ථාන මාරු තුලනය කිරීම් කඩිනම් කරන්න.

තාක්ෂණික හා වෘත්තීය විෂය ධාරාවේ විෂය මාලා සංශෝධනය කරමින් නව සමාලෝචන රැසක්.

සියලුම පුරවැසියන්ට තම මව් භාෂාවෙන් සේවා ලබා ගැනීමට අවස්ථාව තැබිය යුතුයි.
No videos found