අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණ

ශ්‍රී ලංකාවේ අධ්‍යාපනික පරිවර්තනය සඳහා වූ අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණ මුලපිරීම්

ප්‍රවෘත්ති සහ නවතම යාවත්කාලීන

“සමස්ත රටේ ම සාධනීය වෙනසක් ඇතිකළ හැකි නව අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණ සඳහා දායක වීම සංඝයා වහන්සේලාගේ ජාතික වගකීමක්…”

“විෂය භාර අමාත්‍යවරයා හෝ ලේකම්වරයා මේ තරම් හොඳ අවබෝධයක් ඇතිව ඇවිත් සිදුකරන මෙවන් දැනුවත් කිරීම්…

නව අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණය ජනපති අනුරගේ හෝ අගමැති හරිනිගේ ප්‍රතිසංස්කරණයක් නොවේ.
සියලු දෙනා අවබෝධයෙන් ලබා දෙන අදහස් හා යෝජනා අනුව සාධනීය වෙනස්කම් සිදුකරමින් දරුවන් වෙනුවෙන් එකමුතුව ඉටු කළ යුතු වගකීමක්

– අධ්‍යාපන, උසස් අධ්‍යාපන සහ වෘත්තීය අධ්‍යාපන අමාත්‍ය, අග්‍රාමාත්‍ය ආචාර්ය හරිනි අමරසූරිය නව අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණය…

1 2 3 4 5 6 7
මානව සම්පත මෙන්ම භෞතික සම්පත් බෙදීයාමේ විශමතාවයටත් මේ අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණ හරහා පිළිතුරු ලබා දීමට බලාපොරොත්තු වෙනවා.
මානව සම්පත මෙන්ම භෞතික සම්පත් බෙදීයාමේ විශමතාවයටත් මේ අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණ හරහා පිළිතුරු ලබා දීමට බලාපොරොත්තු වෙනවා.
අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණයේ විෂයමාලා පිළියෙල කිරීමේ පූර්ණ වගකීම ඇත්තේ ජාතික අධ්‍යාපන ආයතනයට හා අධ්‍යාපන කොමිසමටයි.
අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණයේ විෂයමාලා පිළියෙල කිරීමේ පූර්ණ වගකීම ඇත්තේ ජාතික අධ්‍යාපන ආයතනයට හා අධ්‍යාපන කොමිසමටයි.
සියලු දෙනා අවබෝධයෙන් ලබා දෙන අදහස් හා යෝජනා අනුව සාධනීය වෙනස්කම් කරමින් දරුවන් වෙනුවෙන් එකමුතුව ඉටුකල යුතු වගකීමක්
සියලු දෙනා අවබෝධයෙන් ලබා දෙන අදහස් හා යෝජනා අනුව සාධනීය වෙනස්කම් කරමින් දරුවන් වෙනුවෙන් එකමුතුව ඉටුකල යුතු වගකීමක්
අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණය පිළිබඳ ඇතිවන සංවාදවල යෝජනා, චෝදනා අදහස්වලට ඇහුම්කම් දෙමින් වඩාත් ගුණාත්මක ප්‍රතිසංස්කරණයක් සිදුකරනවා.
අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණය පිළිබඳ ඇතිවන සංවාදවල යෝජනා, චෝදනා අදහස්වලට ඇහුම්කම් දෙමින් වඩාත් ගුණාත්මක ප්‍රතිසංස්කරණයක් සිදුකරනවා.
වර්තමාන ලෝකය තුළ අපේ ස්වාමීන්වහන්සේලා වෙත පැවරිලා තියෙන ඒ සුවිශේෂි කාර්යය භාර්ය මැනෙවින් ඉෂ්ට කරන්න පුළුවන් විදිහේ අධ්‍යාපනයක් පිරිවෙන් අධ්‍යාපනය තුළ ගොඩනගන්න වෙනවා.
වර්තමාන ලෝකය තුළ අපේ ස්වාමීන්වහන්සේලා වෙත පැවරිලා තියෙන ඒ සුවිශේෂි කාර්යය භාර්ය මැනෙවින් ඉෂ්ට කරන්න පුළුවන් විදිහේ අධ්‍යාපනයක් පිරිවෙන් අධ්‍යාපනය තුළ ගොඩනගන්න වෙනවා.
නූතන තාක්ෂණික ලෝකය තුළ ස්වයං අධ්‍යයනයෙන් දැනුමත්, තොරතුරුවල සත්‍ය, අසත්‍ය යහපත අයහපත නිවැරදිව තෝරා ගන්නටත් හැකි වගකීම් සහිත පුරවැසියෙක් බිහි කරනවා.
නූතන තාක්ෂණික ලෝකය තුළ ස්වයං අධ්‍යයනයෙන් දැනුමත්, තොරතුරුවල සත්‍ය, අසත්‍ය යහපත අයහපත නිවැරදිව තෝරා ගන්නටත් හැකි වගකීම් සහිත පුරවැසියෙක් බිහි කරනවා.
2025.07.24 දින නව අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්රණ පිළිබඳ ව කල් තැබීමේ විවාදයට එක් ව දැක් වූ අදහස්.
2025.07.24 දින නව අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්රණ පිළිබඳ ව කල් තැබීමේ විවාදයට එක් ව දැක් වූ අදහස්.
නව අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණ පිළිබඳ විවාදයේදී 2025-07-24 දින වෘත්තීය අධ්‍යාපන නියෝජ්‍ය අමාත්‍යවරයා විසින් දක්වන ලද අදහස්
නව අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණ පිළිබඳ විවාදයේදී 2025-07-24 දින වෘත්තීය අධ්‍යාපන නියෝජ්‍ය අමාත්‍යවරයා විසින් දක්වන ලද අදහස්
නව අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණ පිළිබඳ විවාදයේදී ජනාධිපති අනුර කුමාර දිසානායක මහතා දැක්වූ අදහස්
නව අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණ පිළිබඳ විවාදයේදී ජනාධිපති අනුර කුමාර දිසානායක මහතා දැක්වූ අදහස්
2025.07.24 දින ගරු (වෛද්‍ය) මධුර සෙනෙවිරත්න මහතා නව අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්රණ පිළිබඳ ව කල් තැබීමේ විවාදයට එක් ව දැක් වූ අදහස්
2025.07.24 දින ගරු (වෛද්‍ය) මධුර සෙනෙවිරත්න මහතා නව අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්රණ පිළිබඳ ව කල් තැබීමේ විවාදයට එක් ව දැක් වූ අදහස්
විභාගය සමත් අසමත් බව මත අපි අධ්‍යාපනය මනින්න අපි පුරුදු වෙලා තියෙනවා.
විභාගය සමත් අසමත් බව මත අපි අධ්‍යාපනය මනින්න අපි පුරුදු වෙලා තියෙනවා.
විෂයමාලා ප්‍රතිසංස්කරණය හා අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණය යනු එකක් නොව එකිනෙකට වෙනස් කාරණා දෙකක්.
විෂයමාලා ප්‍රතිසංස්කරණය හා අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණය යනු එකක් නොව එකිනෙකට වෙනස් කාරණා දෙකක්.
මූල්‍ය සාක්ෂරතාව ඇති පුරවැසියෙකු බිහි කිරීමට නව අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණ යටතේ අවශ්‍ය පියවර ගෙන තිබෙනවා.
මූල්‍ය සාක්ෂරතාව ඇති පුරවැසියෙකු බිහි කිරීමට නව අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණ යටතේ අවශ්‍ය පියවර ගෙන තිබෙනවා.
ආර්ථික විද්‍යාව හෝ ව්‍යවසායකත්වය මූල්‍යමය වටිනාකම්වලින් ඔබ්බට ගොස් මනුෂ්‍යත්වය හා බද්ධවන විසයන් විය යුතුයි.
ආර්ථික විද්‍යාව හෝ ව්‍යවසායකත්වය මූල්‍යමය වටිනාකම්වලින් ඔබ්බට ගොස් මනුෂ්‍යත්වය හා බද්ධවන විසයන් විය යුතුයි.
රජයේ හා රජයේ අධාර ලබා දෙන සියලු පාසල් වෙත 2025 වර්ෂය සඳහා නිල ඇඳුම් ප්‍රදානයට අදාළ සහතිකය හුවමාරු කෙරේ.
රජයේ හා රජයේ අධාර ලබා දෙන සියලු පාසල් වෙත 2025 වර්ෂය සඳහා නිල ඇඳුම් ප්‍රදානයට අදාළ සහතිකය හුවමාරු කෙරේ.
නව අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණයෙන් සෞන්දර්ය හා ඉතිහාසය විෂය ඉවත් කරලා නැහැ.
නව අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණයෙන් සෞන්දර්ය හා ඉතිහාසය විෂය ඉවත් කරලා නැහැ.
දුෂ්කර පාසල් සංවර්ධනය කිරීමේදී හිතවත්කම් මත නොව දිස්ත්‍රික් සංවර්ධන කමිටුවේ අනුමැතිය ඇතිව පාසල් තෝරාගන්න.
දුෂ්කර පාසල් සංවර්ධනය කිරීමේදී හිතවත්කම් මත නොව දිස්ත්‍රික් සංවර්ධන කමිටුවේ අනුමැතිය ඇතිව පාසල් තෝරාගන්න.
නව අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණයෙන් පාසලෙන් ඉවත්වන සියළු දරුවන්ට රැකියාවකට යන්නත්, උපාධිය හදාරන්නත් අවස්ථාව ලැබෙනවා.
නව අධ්‍යාපන ප්‍රතිසංස්කරණයෙන් පාසලෙන් ඉවත්වන සියළු දරුවන්ට රැකියාවකට යන්නත්, උපාධිය හදාරන්නත් අවස්ථාව ලැබෙනවා.
ගුරු විදුහල්පති ස්ථාන මාරු තුලනය කිරීම් කඩිනම් කරන්න.
ගුරු විදුහල්පති ස්ථාන මාරු තුලනය කිරීම් කඩිනම් කරන්න.
තාක්ෂණික හා වෘත්තීය විෂය ධාරාවේ විෂය මාලා සංශෝධනය කරමින් නව සමාලෝචන රැසක්.
තාක්ෂණික හා වෘත්තීය විෂය ධාරාවේ විෂය මාලා සංශෝධනය කරමින් නව සමාලෝචන රැසක්.
සියලුම පුරවැසියන්ට තම මව් භාෂාවෙන් සේවා ලබා ගැනීමට අවස්ථාව තැබිය යුතුයි.
සියලුම පුරවැසියන්ට තම මව් භාෂාවෙන් සේවා ලබා ගැනීමට අවස්ථාව තැබිය යුතුයි.
No videos found